Tijdelijke Aanbieding: Upload uw DNA gegevens en krijg gratis toegang tot alle DNA functies

Heeft u al een DNA test gedaan bij een andere dienst? Dan hebben we geweldig nieuws voor u! Vanaf vandaag, en slechts voor een bepaalde tijd, kunt u uw DNA gegevens uploaden naar MyHeritage en krijgt u volledige toegang tot alle DNA functies, voor altijd gratis! Wij ondersteunen uploads van Ancestry, FamilyTreeDNA (Family Finder) en 23andMe.

Voor elk NIEUW* DNA bestand dat u deze week uploadt, krijgt u gratis toegang tot alle geavanceerde DNA functies, inclusief de Geschatte Etniciteit en Genetische Groepen, DNA Matches en alle tools om uw relatie met uw matches te analyseren, waardoor u de gebruikelijke kosten van $29 voor het vrijgeven van een bestand bespaart. Deze uitzonderlijke aanbieding is slechts enkele dagen geldig, tot 6 oktober 2024 om 23:59 uur.

Upload uw DNA bestand naar MyHeritage

*Deze aanbieding is geldig voor nieuwe DNA-bestanden die voor het eerst worden geüpload naar MyHeritage. Het is niet van toepassing op DNA-bestanden die in het verleden zijn geüpload.

Uw DNA op MyHeritage invoeren kan een compleet nieuwe wereld openen qua ontdekkingen. Het zorgde ervoor dat Monika Fleming, een MyHeritage gebruiker die er als volwassene achter kwam dat ze geadopteerd was, zo de identiteit van haar biologische wist vader te achterhalen en contact kon maken met 3 broers en zussen!

Waarom uploaden naar MyHeritage

• Hoge-resolutie etniciteit verslagen voor 2.114 geografische regio’s
  • Enorme wereldwijde DNA database
  • De beste dienst voor Europees DNA matchen
  • Innovatieve tools voor het herleiden van uw relatie tot uw DNA matches
  • Volledige controle over uw privacy: alleen u kunt uw gegevens zien
  • MyHeritage is het enige DNA bedrijf dat heeft toegezegd de gegevens van gebruikers nooit aan derden te verkopen of in licentie te geven.

Wat is inbegrepen met deze speciale aanbieding:

• Geschatte etniciteit en Genetische Groepen: Bepaal waar uw familie vandaan komt in meer dan 2.114 geografische regio’s
  • Chromosoom browser: Bekijk op een visuele manier de DNA segmenten die u deelt met een DNA Match
  • AutoClusters: Bekijk uw DNA matches als clusters die hoogstwaarschijnlijk afstammen van gedeelde voorouders
  • Theory of Family Relativity™: Gebruik de krachtige technologie van MyHeritage die op basis van stambomen en historische documenten theorieën samenstelt over relaties tussen DNA matches
  • Alle andere DNA functies beschikbaar op MyHeritage

Deze functies blijven altijd gratis voor de DNA kits die u tijdens deze week uploadt. Let op: deze aanbieding is uitsluitend geldig voor nieuwe DNA bestanden die voor het eerst worden geüpload naar MyHeritage. Dit geldt niet voor DNA bestanden die in het verleden zijn geüpload.

Zo uploadt u uw DNA gegevens

Bekijk de onderstaande korte video om te ontdekken hoe u uw DNA gegevens kunt uploaden naar MyHeritage:

Mis deze unieke kans niet om het optimale uit uw DNA resultaten te halen. Upload uw DNA bestand vandaag nog naar MyHeritage!